Saturday, April 14, 2007

Rette på noe

Jeg har hatt problem med å fjerne meg fra veggen når vi trener utgangsstilling, eller å gå til en mindre vegg. Da setter Cindy seg skjevt. I dag gikk det opp for meg hvorfor. Jeg har nemlig klikket for at hun sitter og lener seg mot veggen! Da sitter hun jo skjevt!

Oioioioi! Nå skal vi legge utg. på hylla en uke, minst. Jeg må tenke ut hvordan vi skal gripe dette an. Og så skal jeg konsentrere meg om en og en ting av gangen, gå litt mere i dybden på momentene enn jeg har gjort til nå. Cindy har vært borti det meste av de grønne grunnferdighetene, men det sier seg selv at på 2 mnd så har vi ikke tatt det så grundig på hver. Vi har bare "smakt" på GFH, for å kunne lettere dra dem fram og fintrene senere. Nå er tiden inne.

Først ut i dag er fokus. Vi skal trene på fokus foran meg, og når jeg går bakover. Det er hun ganske flink til egentlig. Men vi skal øke forstyrrelsene rundt, og komme opp i 20 sek og 20 skritt før jeg er fornøyd.

No comments:

Related Posts with Thumbnails