Monday, July 2, 2007

Øs-pøs-regn

Det øser ned, men en gylden anledning til å trene i slikt vær da. For skal man være med på konkurranser, så må man regne med å få slikt vær også... Trent med nylagede leverbiter - kontakt, fot - og dekk på stein, tre og gress. Prøvde sitt i utg. stilling i søla, men det var ikke så populært.

Dekk: Forskjellig underlag, kommando før klikk/bra og lek med hanske. Hun dekker fra stå på helt riktig måte - beina planta i bakken og detter ned med hele kroppen samtidig i bakken. Dette har hun gjort helt fra starten av, så det har jeg ikke trengt å trene spesielt på.

Inne har vi trent litt på en sirkuskunst som hun har tilbydd selv og nå har ganske god balanse på uten noe spesiell trening: å danse. Jeg er redd det kan overbelaste foten som virker så fin nå, så jeg har ikke trent på det før, bare klikket/braet når hun har gjort det selv. Nå trente jeg et par ganger på det, men det er nok ikke nødvendig, for da må jeg innføre target som hjelpemiddel for å få fram adferden.

No comments:

Related Posts with Thumbnails