Monday, May 28, 2007

Fri ved foten

Jeg må få mer system i treninga igjen. Ikke bare fra treningsøkt til treningsøkt, men også innad i ei økt. Det har jeg lært av Fanny. Hun har noen gode artikler på siden sin. Anbefalt lesing!

Jeg har derfor trent fvf i dag, i hagen og senere inne i stua. Med vekselvis knuteleke, hundepølsegodbiter (nylaget i dag, skar hundepølsa i små biter og tørket dem på 120 grader - veldig populære!), og kos og herjing. Inne brukte jeg forkuler. Begynte med kontakt fra bakovergang. Vi kan nemlig ikke utgangsstilling ennå...(Den blir skjev når vi går fra veggen, veldig lenge siden jeg har trent det!). Etter fvf, trente jeg noen ståer foran meg, før vi begynte å gå baklengs igjen. Da forsto hun poenget med en gang, og tilbød stå under baklangs marsj. System i treninga er neimen ikke dumt!

Cindy haltet mindre i morges, men haltet etter å ha lagt stille etter en lang tur i dag. Foten henger da bare og slenger. Ser ikke ut som hun har vondt heller, bare at det er noe som plager henne. Rart.

No comments:

Related Posts with Thumbnails