Monday, May 14, 2007

Kreativitet!

De to siste dagene har jeg trent ALT - og det virker det og! Cindy har allerede bitt mer kreativ, og det er moro for oss begge å trene litt "rotete" og ikke så ryddig og ordentlig og gjennomtenkt som en periode nå. Å sitte på to og vifte med forlabbene er det aller siste. Hun har prøvd seg på det før også, men jeg har bare klikket spoadisk for det siden jeg ikke skal bruke det i lydigheten, men da hun fant ut at hun fikk klikk for det hver gang, så begynte hun å gjenta det flere ganger. Så kan jeg sette kriteriene underveis; litt høyere opp med labbene eller at hun må sitte litt lengre. Det samme med rygging. Ellers tilbyr hun sitt (ikke så ofte), stå, dekk (ikke så populært på våt terrasse, men det må hun jo bare lære seg...), gå rundt meg (som i tradisjonell innsitt, danse på to... Har ellers trent noen ganger på musematta (opp til 2 m) og svenskeinnsitt med pekefingertarget, samt gå slalom mellom beina med pekefingertarget (kun ett skritt foreløpig).(Klikker og vanlig tørrfor.)

No comments:

Related Posts with Thumbnails